Of je nu een compliment of een klacht hebt over onze trainingen, wij stellen jouw feedback zeer op prijs. Wanneer je tevreden bent met onze trainingen en merkt dat wij een positief verschil hebben gemaakt, horen wij dit graag. Daarnaast stellen we het op prijs als je ons informeert over eventuele klachten, zodat we samen kunnen werken aan een passende oplossing.

Complimenten en klachten nemen we mee in onze voortdurende verbeteracties. Zo verbeteren we voortdurend onze dienstverlening om jou zo goed mogelijk te ondersteunen in je leerdoelen en ontwikkeling.

Je kunt op verschillende manieren feedback geven: via de online evaluatie-uitnodigingen die wij versturen, per e-mail (post@decompany.nl), mondeling, of via onze e-learning omgeving.

Als je een formele klacht wilt indienen, dan kan dat via het onderstaande formulier. Je klacht komt terecht bij de directie van De Company. Dit zijn de stappen die wij volgen:

  1. Je krijgt een automatische bevestiging dat je klacht correct binnen is gekomen via de website.
  2. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op om je klacht te bespreken. Indien mogelijk lossen we dit gelijk met jou op.
  3. Als de klacht wat ingewikkelder is, zullen we binnen 2 weken een oplossing voorstellen.
  4. Wanneer we verwachten dat het niet mogelijk is om binnen 2 weken tot een oplossing te komen, geven we dit tijdig aan met een toelichting. En melden we wanneer je wel opnieuw van ons gaat horen.

Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld en gearchiveerd voor kwaliteitsdoeleinden en zal drie jaar worden bewaard. Alle informatie over algemene voorwaarden, privacyverklaring, en meer kun je hier vinden: Beleid, voorwaarden en rechten.

Uw tevredenheid, onze zorg


    e-mailtelefoon

    Je ontvangt maximaal 12x per jaar een update van ons. Je kunt je ten allen tijde uitschrijven via de link 'uitschrijven' onderaan in elk bericht. Voor meer informatie hoe we met jouw persoonsgegevens omgaan zie onze privacyverklaring.